Zachęcamy do podzielenia się opinią na temat ksiąskiego Urzędu
Każdego dnia Urząd Miejski w Książu Wlkp. odwiedza co najmniej kilkanaście osób, a zaledwie troje z nich, którzy w ostatnim czasie załatwiali sprawy administracyjne, podzieliło się swoją opinią na temat funkcjonowania lokalnego magistratu. Aby w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom, jako urzędnicy musimy je poznać. Doskonałą okazją do tego jest udział w trwającym obecnie badaniu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp. Przypominamy, że jest ono realizowane w formie anonimowej ankiety, która zawiera osiem krótkich pytań. Wypełnienie jej zajmie Państwu nie więcej niż 5 minut, a znacznie ułatwi wprowadzenie nowych rozwiązań, ułatwiających i poprawiających jakość obsługi klientów.
Zbliżamy się dopiero do półmetka badania, jednakże te 3 opinie, które ostatnio wpłynęły, pozwoliły już opracować wstępny plan udoskonalenia działalności ksiąskiego Urzędu. Wśród priorytetowych działań uwzględniono przeprowadzenie szkoleń dla urzędników z zasad określonych w Kodeksie Etyki oraz stosowania kompetencji miękkich, a także poprawy dostępności materiałów udostępnionych w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy. Co warto by dodać do tych założeń? Czekamy na Państwa sugestie.
Ankieta jest dostępna do poniedziałku, 30 czerwca pod adresem: https://forms.gle/nc329jZ3KVL9TiWcA. Tymczasem więcej szczegółowych informacji na temat przeprowadzanego badania, znajdą Państwo w pierwotnej informacji zamieszczonej na stronie internetowej Gminy, dostępnej pod adresem: https://ksiaz-wlkp.pl/wyraz-swoja-opinie-o-pracy-ksiaskiego-urzedu-czerwcowe-badanie-satysfakcji-klientow.html.
Fot. Urząd Miejski w Książu Wlkp.