Wyraź swoją opinię o pracy ksiąskiego Urzędu - czerwcowe badanie satysfakcji klientów
Ksiąski samorząd niezmiennie podejmuje działania służące poprawie jakości obsługi klientów i różnego rodzaju dostępności. Są one realizowane zarówno poprzez możliwie jak najlepsze dostosowanie budynku i przestrzeni wokół do potrzeb różnych klientów, ale także poprzez różnego rodzaju szkolenia i warsztaty, dzięki którym urzędnicy służą lokalnej społeczności niezbędną wiedzą w trakcie załatwienia spraw administracyjnych.
Aby zapewnić jak najwyższy poziom świadczonych usług, zwracamy się do Państwa z prośbą o nakierowanie naszych działań, by jak najbardziej były one zgodne z oczekiwaniami dotyczącymi jakości obsługi. Można to uczynić poprzez wyrażenie swojej opinii w badaniu satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp. Zostanie ono przeprowadzone w formie elektronicznej ankiety, zawierającej osiem pytań zamkniętych i jedno otwarte. Będzie ona dostępna od 1 do 30 czerwca pod adresem: https://forms.gle/nc329jZ3KVL9TiWcA.
Przypomnijmy, że badanie jest realizowane corocznie w miesiącu czerwcu na podstawie zarządzenia Nr 66/2021 Burmistrza Książa Wlkp. z dnia 14 maja 2021 r. w sprawie przeprowadzenia badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp. Służy ono nie tylko jako podstawa do podejmowania bieżących działań, ale również do planowania w ramach kontroli zarządczej, ewentualnych czynności naprawczych lub doskonalących na kolejne lata. Zachęcamy zatem Państwa do wypełniania ankiety i z góry dziękujemy za wszystkie przekazane opinie.
Fot. Zrzut ekranu z fragmentem ankiety badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp.