Trwa akcja doręczania decyzji podatkowych
Od poniedziałku, 12 lutego w Gminie Książ Wlkp. trwa akcja roznoszenia decyzji podatkowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2024. Na terenie miasta dokumenty te dostarczane są przez pracowników Urzędu Miejskiego, natomiast w pozostałych miejscowościach - przez sołtysów danej wsi. Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
Tymczasem od ubiegłego tygodnia trwa wysyłka (za pośrednictwem Poczty Polskiej) decyzji podatkowych osobom zamieszkującym poza terenem Gminy. Są one wysyłane listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
W przypadku nieotrzymania decyzji do 29 lutego bieżącego roku prosimy o kontakt telefoniczny z organem podatkowym Gminy pod numerem: 61 2828188 lub 513 048 784. Na te same numery można też telefonować w razie jakichkolwiek pytań dotyczących spraw lokalnych podatków.
Dodatkowa informacja dla posiadaczy psów
Pracownicy doręczający decyzje podatkowe są wyposażeni także w dodatkową listę „Wykaz liczby zgłoszonych psów” w celu weryfikacji liczby posiadanych pupili. Do wykazu dołączona jest również krótka informacja, w której podana została wysokość stawki obowiązującej w 2024 roku za posiadanie psa, numer konta bankowego, na który należy uiścić opłatę oraz termin jej płatności (do 15 marca 2024 roku).
Fot. www.canva.com/ Urząd Miejski w Książu Wlkp.