Podziel się opinią na temat ksiąskiego Urzędu - czerwcowe badanie satysfakcji klientów
Jednym z głównych celów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp. jest ulepszenie organizacji pracy i zapewnienie sprawnej obsługi interesantów. Niezmiennie podejmujemy najróżniejsze działania, aby osoby załatwiające sprawy administracyjne w tutejszym Urzędzie były w pełni usatysfakcjonowane. Nie mniej jednak, aby skutecznie realizować to zadanie, niezbędne jest poznanie Państwa oczekiwań w kwestii jakości obsługi oraz sugestii, które pomogłoby w ich sprostaniu. W związku z tym zachęcamy Państwa, a szczególnie osoby które w ostatnim czasie odwiedziły magistrat, do wyrażenia opinii w badaniu satysfakcji klientów Urzędu. Zostanie ono przeprowadzone w formie elektronicznej ankiety, zawierającej siedem krótkich pytań z możliwością wyboru odpowiedzi oraz jedno na które można odpowiedzieć szerzej. Formularz będzie dostępny od 1 do 30 czerwca pod adresem: https://forms.gle/CiZCeams7AhfPjzg8.
Przypomnijmy, że badanie jest realizowane corocznie w czerwcu na podstawie zarządzenia Nr 66/2021 Burmistrza Książa Wlkp. z dnia 14 maja 2021 r. w sprawie przeprowadzenia badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp.
Zachęcamy zatem do wypełniania ankiety i z góry dziękujemy za wszystkie przekazane opinie.
Fot. Zrzut ekranu z fragmentem ankiety badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp.