Doręczenie decyzji podatkowych

07.02.2025

Szanowni Państwo,

począwszy od wtorku, 4 lutego Urząd Miejski w Książu Wlkp. za pośrednictwem Poczty Polskiej rozpoczął wysyłkę decyzji podatkowych za 2025 rok osobom mieszkającym poza terenem Gminy. Od wczoraj natomiast (6 lutego) zainaugurowana została akcja doręczania decyzji podatkowych przez: 

  • pracowników Urzędu - na terenie miasta, 
  • sołtysów - na terenie wiosek. 

Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru. W przypadku nieobecności w miejscu zamieszkania i jednoczesnej niemożności odebrania decyzji podatkowej do końca lutego, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Urzędem (organem podatkowym) pod numerem 61 2828188 lub 513 048 784.

Jednocześnie informujemy, że do decyzji podatkowych dołączone zostały informacje na temat wysokości tegorocznej opłaty za posiadanie psa i sposobu jej zapłaty (numer konta bankowego i termin płatności, który mija 15 marca bieżącego roku), jak również wyjaśnienia w zakresie zmian opodatkowania budynków gospodarczych i garaży. 

W razie jakichkolwiek pytań z tym związanych, zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego (na podane wyżej numery) lub osobistej wizyty w ksiąskim magistracie w pokoju numer 17. 

Fot. www.canva.com/ Urząd Miejski w Książu Wlkp.

×
Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.