Doręczenie decyzji podatkowych
Szanowni Państwo,
począwszy od wtorku, 4 lutego Urząd Miejski w Książu Wlkp. za pośrednictwem Poczty Polskiej rozpoczął wysyłkę decyzji podatkowych za 2025 rok osobom mieszkającym poza terenem Gminy. Od wczoraj natomiast (6 lutego) zainaugurowana została akcja doręczania decyzji podatkowych przez:
- pracowników Urzędu - na terenie miasta,
- sołtysów - na terenie wiosek.
Osoby odbierające decyzje proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru. W przypadku nieobecności w miejscu zamieszkania i jednoczesnej niemożności odebrania decyzji podatkowej do końca lutego, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Urzędem (organem podatkowym) pod numerem 61 2828188 lub 513 048 784.
Jednocześnie informujemy, że do decyzji podatkowych dołączone zostały informacje na temat wysokości tegorocznej opłaty za posiadanie psa i sposobu jej zapłaty (numer konta bankowego i termin płatności, który mija 15 marca bieżącego roku), jak również wyjaśnienia w zakresie zmian opodatkowania budynków gospodarczych i garaży.
W razie jakichkolwiek pytań z tym związanych, zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego (na podane wyżej numery) lub osobistej wizyty w ksiąskim magistracie w pokoju numer 17.
Fot. www.canva.com/ Urząd Miejski w Książu Wlkp.