Referaty i stanowiska
Informacja archiwalna z dnia: 10.02.2015 11:39:52
Referat Obywatelsko-Organizacyjny
Sekretarz/Kierownik Referatu
Mirela Grześkowiak
tel. 61 2822001 wew.30 lub 61 2822021,
e-mail mirela.grzeskowiak@ksiaz-wlkp.pl
Fax 61 28 22 724
Pokój nr 2
Stanowisko ds. organizacyjnych, sekretariatu
Jagoda Paszczak
tel. 61 2822001, 61 2822017 lub 61 2822033,
e-mail: urzad@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 1
Stanowisko ds. obsługi Rady i jednostek pomocniczych
Danuta Biniasz-Celka
tel. 61 2822001 wew.21
e-mail danuta.bcelka@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 4
Stanowisko ds. obywatelskich, wojskowych i meldunków
Grażyna Chrzanowiecka
tel. 61 2822001 wew.34 lub 61 2822089
e-mail grazyna.chrzanowiecka@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 5
Stanowisko ds. oświaty
Agata Weiss – Nowak
tel. 61 2822001 wew.40
e-mail agata.weiss@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 3
Stanowisko ds. działalności gospodarczej i ochrony zdrowia
Małgorzata Zakrzewska
tel. 61 2822001 wew.40
e-mail malgorzata.zakrzewsk@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 3
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego / Stanowisko ds. kadr i informacji niejawnych
Zdzisława Wilak
tel. 61 2822001 wew.12
e-mail zdzislawa.wilak@ksiaz-wlkp.pl
Pokój nr 8
Zakres kompetencji referatu:
§ 27.1.Do podstawowego zakresu działania Referatu Obywatelsko-Organizacyjnego
należą:
1) sprawy organizacyjne oraz sprawy związane z zapewnieniem sprawnej obsługi sekretariatu Urzędu Miejskiego w Książu Wlkp. , w tym:
a) przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
b) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza,
c) prowadzenie rejestru oraz koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków oraz pism zastrzeżonych wpływających do Urzędu,
d) prowadzenie książki kontroli przeprowadzonych w Urzędzie przez organy kontroli zewnętrznej oraz koordynowanie przygotowania projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne,
e) koordynowanie spraw związanych z ochroną danych osobowych,
f) koordynowanie spraw związanych z dostępem do informacji publicznej,
g) gromadzenie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i kluczy
od pomieszczeń Urzędu,
h) rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek
organizacyjnych,
i) prowadzenie spraw związanych z bhp pracowników, wypadkami w pracy oraz w drodze
do i z pracy,
j) nadzorowanie planowanych kosztów utrzymania Urzędu w zakresie materiałów i urządzeń biurowych,
k) nadzorowanie utrzymania porządku i czystości w budynku Urzędu,
l) organizowanie biblioteki Urzędu,
2) sprawy związane z obsługą administracyjną Rady Miejskiej, jej poszczególnych komisji
oraz jednostek pomocniczych Gminy,
3) sprawy związane z wyborami, referendum i spisami powszechnymi,
4) sprawy związane z funduszem sołeckim,
5) sprawy związane z ewidencją ludności,
6) sprawy związane z obsługą wniosków o wydanie i wymianę dowodów osobistych,
7) sprawy związane z funkcjonowaniem systemu rejestrów państwowych,
8) współdziałanie z organami wymiaru sprawiedliwości i ścigania w zakresie utrzymania
bezpieczeństwa, porządku publicznego oraz eliminowania zjawisk patologii społecznej,
9) sprawy związane ze zbiórkami, zgromadzeniami i zabawami publicznymi,
10) sprawy związane z ewidencją działalności gospodarczej,
11) sprawy związane z promocją Gminy,
12) sprawy związane z organizowaniem profilaktyki i ochroną zdrowia,
13) przygotowywanie, wdrożenie i nadzór nad realizacją gminnego programu profilaktyki
i rozwiązywania problemów alkoholowych,
14) sprawy związane z wydawaniem pozwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
15) sprawy kadrowe pracowników Urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
16) sprawy z zakresu oświaty, kultury, sportu, turystyki i rekreacji, w tym :
a) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, łączeniem, przekształcaniem, znoszeniem
i prowadzeniem szkół (publicznych i niepublicznych), jednostek kultury, sportu i rekreacji,
b) prowadzenie spraw związanych z dowozami szkolnymi,
c) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami i zasiłkami szkolnymi,
d) prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kształcenia młodocianych,
d) weryfikacja projektów organizacyjnych szkół,
e) prowadzenie systemu informacji oświatowej (SIO),
f) prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku nauki przez młodzież w wieku 16-18 lat,
g) przygotowywanie konkursów na dyrektorów szkół i placówek; prowadzenie spraw z zakresu powierzania stanowisk kierowniczych w oświacie,
h) przeprowadzanie postępowań w sprawie awansu na stopień nauczyciela mianowanego
oraz prowadzenie spraw z zakresu nadzoru pedagogicznego w zakresie stosunku pracy
nauczycieli,
17) sprawy związane z archiwum zakładowym,
18) prowadzenie spraw związanych ze współpracą Gminy z zagranicą,
19) koordynowanie spraw związanych z ochroną informacji niejawnych.
2.Referat Obywatelsko-Organizacyjny przy oznakowaniu spraw używa symbolu „O”.
Osoba odpowiedzialna za treść: Jagoda Szaroszyk (14.03.2014 11:31:33)
Informację wprowadził: Dawid Wawrzynowicz (14.03.2014 11:31:33)
Ostatnio modyfikował: Dawid Wawrzynowicz (05.08.2019 13:56:32)
Rejestr zmian
Wyświetlono: 13165 razy